Založ si blog

Aj ja som v „sekte“, v ktorej je Mary Bartalos.

Po mediálnom lynči voči herečke Mary Bartalos, som sa rozhodla pre môj verejný coming out.

Aj ja som v spoločenstve kresťanské spoločenstvo Milosť a stojím za Mary Bartalos.

Psychológovia a komentátori sa predbiehajú v úvahách, čo tiahne ľudí do týchto „siekt“. (Úvodzovky som dala preto, lebo vo väčšine krajín sveta s letničnými cirkvami problém úrady nemajú, vrátane susedných Čiech.) Tvrdia, že zlanáriť sa dajú ľudia, ktorí majú nejaký problém a plne s nimi súhlasím. Mary Bartalos je krásna žena, ktorá mala úspešnú kariéru, ale jej problém bol, že život nebol naplnený a chýbal mu hlbší zmysel.

Ale sú aj úplne odlišné príbehy.

V komentároch pod článkom o Mary v najčítanejšom slovenskom bulvárnom denníku istý muž napísal: Som členom Zboru Viery v Martine. Je to to isté kresťanské spoločenstvo ako KS Milosť. Odkedy tam chodím a obrátil sa k Bohu prešiel som od drog alkoholu a takmer samovraždy k úspešnému podnikaniu a úžasnej manželke s ktorou mám už tri deti…to všetko za 6 rokov. Tipnem si: však o tom žiadny článok nenapíšete.

Môj príbeh nie je podobný žiadnemu z nich. Obrátila som sa k Bohu vo veku, kedy som ešte bola príliš mladá na to, aby som mala zničený život a aj na to, aby som mala úspešný život. Aj keby som sa nikdy nebola stala kresťankou, pravdepodobne by som si život drogami nezničila – k takýmto veciam som mala vždy odpor. Stala som sa kresťankou preto, lebo som na základe historických dôkazov Ježišovho vzkriesenia došla k záveru, že posmrtný život existuje a že Ježiš dáva večný život.

A čo vy? Aké boli vaše dôvody?

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560036x
Priemerná čítanosť článkov: 5045x

Autor blogu