Založ si blog

Archív: december, 2013

SME sa zastáva satanistov.

Na titulke SME pravidelne uverejňujú články Oľgy P., ktoré (okrem iného) sršia nenávisťou proti kresťanstvu. V Marci tohto roku dali na titulku článok, kde autorka kritizovala TV JOJ za odvysielanie varovnej reportáže o satanistoch. Poburovala sa na tom, že niektorí ľudia chcú cenzurovať snahu mladých o recesiu. Súhlasím s autorkou, že zákon o slobode má chrániť […]

Pokračovanie článku

Prečo ľudia veria románom Dana Browna

Neraz som sa pozastavila nad naivitou niektorých ľudí, ktorí sa odvolávali na knihy Dana Browna a prezentovali jeho tvrdenia ako objektívny fakt. Nechápala som, prečo si neuvedomujú, že jeho romány sú len fikcia, rovnako ako informácie v nich. Avšak dnes si uvedomujem, že som bola k čitateľom trošku neférová, lebo rovnako naivná som aj ja. Uvediem konkrétny príklad. […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 561088x
Priemerná čítanosť článkov: 5055x

Autor blogu