Založ si blog

Archív: február, 2023

Prečo niektorí riskovali vlastný život aby zachránili Židov?

Prečo sa v časoch zla nájdu výnimočne dobrí ľudia? A ako sa ľudia takými stávajú? Môže za to výchova, prostredie, presvedčenie, či osobné rozhodnutie? Aj na tieto otázky sa snažil nájsť odpoveď film Záhada Trnovských, o ktorom som písala v predchádzajúcom článku. Hoci film nedáva vyčerpávajúcu odpoveď, pri výskume života manželov Trnovských som objavila […]

Pokračovanie článku

Nový film na RTVS o záchrancoch Židov.

Keď ma syn zachránenej Židovky požiadal o pomoc pri tvorbe filmu o záchrancoch svojej matky, ani chvíľu som neváhala. Bola som si istá, že tento projekt ma mimoriadne obohatí a inšpiruje. Cieľom filmu nemalo byť len porozprávať príbeh záchrany jednej rodiny v čase holokaustu, ale aj vyriešiť záhadu, prečo sú niektorí ľudia nesmierne krutí a iní výnimočne obetaví, […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Nie ste tu, keď druhí umierajú za vlasť. Ukrajina obmedzila služby konzulátov pre mužov v brannom veku

ONLINE: Nie ste tu, keď druhí umierajú za vlasť. Ukrajina obmedzila služby konzulátov pre mužov v brannom veku

23.04.2024 05:55

Nový balík pomoci Ukrajine bude jeden z najväčších. Okrem delostrelectva a protivzdušnej obrany zahŕňa aj obrnené vozidlá.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

Na drahých zubárov existujú páky. Len treba chcieť...

22.04.2024 19:00

IGOR DANIŠ: Ak politici v parlamente radi rečnia o sociálnej politike, tak by mali vedieť, že drahí zubári sú tiež jej súčasťou, zvlášť pri senioroch.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560575x
Priemerná čítanosť článkov: 5050x

Autor blogu