Založ si blog

Dve fotografie detí z Izraelsko-Palestínskeho konfliktu, ktoré povedia viac ako tisíc slov.

Na sociálnej sieti som uvidela dve fotografie.

Jednu zdieľal môj kamarát moslim, ktorý utiekol zo svojej krajiny a usadil sa v Spojenom Kráľovstve. Verne sa drží náboženstva, ktoré urobilo život v jeho krajine neznesiteľným a samozrejme podporuje Palestínčanov.

Tú druhú fotografiu uverejnil slovenský kresťan, ktorý stojí na strane Izraela.

Na prvej fotografii v skromne zariadenom dome zostupujú po schodoch traja izraelskí vojaci v plnej výzbroji. Sú na razii v palestínskom dome, kde pravdepodobne hľadajú zbrane a/alebo teroristov. Hneď vedľa schodiska hrdo stoja štyri deti, približne vo veku 6-12 rokov. V rukách držia veľkú palestínsku vlajku, usmievajú sa a druhou rukou ukazujú znak víťazstva.

Pod túto fotografiu som napísala: Usmievajú sa, pretože im nikto neodsekol hlavy.

Ako to skončilo, si môžete domyslieť. Napísal mi správu, v ktorej mi vynadal do sionistov (k čomu sa hrdo hlásim) a zablokoval si ma prv ako som si fotku stihla stiahnuť. Škoda, že tú fotografiu tu nemôžem uverejniť – tá smelosť detí v prítomnosti izraelských vojakov svedčí o mnohom (ak fotka nebola dielom AI).

Na druhej fotografii nie je žiadne dieťa, len detská izba židovskej rodiny, ktorú v kibuci navštívili „bojovníci za slobodu“.

Možno si kladiete otázku. Ak je to naozaj tak, že izraelský vojaci cielene idú iba po palestínskych zbraniach a teroristoch, ale Hamas cielene vraždí všetkých vrátane detí, prečo je viac obetí na strane Palestínskych civilistov?

Tu je odpoveď.

Hamas neustále vystreľuje rakety s cieľom zabíjať izraelské civilné obyvateľstvo. Izrael má špičkový obranný systém nazývaný železná kupola, ktorý dokáže zlikvidovať takmer všetky rakety, nie však všetky. Preto je nevyhnutné aby palestínske zbrane ničili. Lenže tieto zbrane sú na obytných budovách, školách, nemocniciach a ak ich zničia bez varovania, bude obrovské množstvo obetí. Preto izraelská armáda vždy dopredu varuje, že idú budovu zničiť. Mnohí tomu neveria. Nevedia totiž pochopiť, že je nejaká armáda na svete, ktorá berie ohľad na civilistov nepriateľa a dopredu varuje. Áno, presne toto Izrael robí.

Lenže problémom Hamasu je, že nie všetci majú úctu k životu. Pozrite si toto video. Oni sa ani netaja tým, že ich nenávisť k Izraelu je väčšia ako láska k vlastným deťom a životu. Vodca Hamasu prehlásil, že oni milujú smrť tak veľmi ako Židia milujú život.

Prvýkrát som si uvedomila, že nie všetci majú rovnaké hodnoty ako ľudia zo západu, keď som pred vyše dvadsiatimi rokmi študovala v Moskve.

Iračania mali na stene veľký plagát Sadáma Husajna. Povedala som im: „Počula som, že on je u vás veľmi obľúbený.“ Odpovedali mi: „Áno, my si ho veľmi vážime, lebo chce zničiť Izrael.“

Čekla som si názory iných moslimov, ktorí žijú tisíce kilometrov od Izraela a zistila som, že to nie je okrajový názor.

Tým sa dostávam k častej námietke. Mnohí tvrdia, že palestínski teroristi vraždia zo zúfalstva. Myslia si, že tí hrdlorezi, ktorí v sobotu zmasakrovali stovky ľudí museli byť zúfalí ľudia, ktorým Izraelci vyvraždili celú rodinu. Skúmajte životy teroristov a zistíte, že väčšinu z nich poháňala len obyčajná nenávisť k Židom, ktorú im od detstva vštepovali? Pýtam sa čo urobil Izrael ľuďom v Iraku a Iráne, keď sa chcú pomstiť a všetkých Židov vyvraždiť?

Ak poznáte ľudí, ktorí zachránili Židov pred holokaustom, môžete sa zapojiť do tohto projektu a ukázať, že aj v časoch temna sa nájdu dobrí ľudia.

Poznámka: Tento článok som napísala a uverejnila v Októbri. 8. Decembra som však zistila, že mnohé z mojich článkov, ktoré som uverejnila v Októbri a Novembri, mali kvôli nejakej technickej chybe zmenený dátum na December. Kontaktovala som administrátorov, ale neopravili to.

 

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 562282x
Priemerná čítanosť článkov: 5066x

Autor blogu