Založ si blog

Progresívci, pomôžte mi vyriešiť morálnu dilemu.

Vo Francúzku stíhajú jednu lesbičku za šírenie nenávisti. Na sociálnych sieťach sa totiž vyjadrila, že islam je náboženstvom nenávisti a tým urazila náboženské cítenie tejto utláčanej skupiny.
Jej vyjadreniu predchádzalo viacero incidentov, keď kvôli svojej sexuálnej orientácii zažívala šikanu a vyhrážky zo strany niekoľkých členov moslimskej komunity.
Tu je ten príbeh.

Keď som ešte bola staromódna konzervatívne zmýšľajúca, bolo mi jasné na čiu stranu sa postavím. Na stranu obete proti agresorom. Keď holohlavý nácek nadáva žene v hidžábe, som na strane tej ženy, ak žena psychicky týra manžela, som na strane toho muža, pri genocíde Nigérijských kresťanov moslimami som na strane kresťanov, keď černosi v JAR berú majetky bielym farmárom, som na strane farmárov atď.
Lenže v súlade s progresivistickou politikou identity viem, že sa mám postaviť na stranu členov utláčanej skupiny. Ako to však vyhodnotiť v tomto konkrétnom prípade? Dievča je biele a moslimovia sú tmavší, teda ona je utláčateľka. Lenže ona je lesbička utláčaná heterosexuálnou väčšinou. Oni sú však moslimovia, ktorých utláčajú kresťania a ateisti. Keby som aspoň vedela, či ju terorizovali muži, alebo ženy, lebo ak to boli muži,tak je tu ešte faktor utláčajúceho patriarchátu.
Poraďte mi, na čiu stranu sa postaviť.
Žena, lesbička ale biela versus tmaví heterosexuálni moslimovia?
V príručkách neomarxizmu som totiž nenašla, ktorá skupina je v prípade intersekcionality viac utláčaná.

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560851x
Priemerná čítanosť článkov: 5053x

Autor blogu