Založ si blog

Konfucius, Budha, Ježiš

Istý číňan vykresľuje svoju životnú skúsenosť týmito slovami: „Spadol som do hlbokej jamy. Pokúšal som sa zo všetkých síl dostať von, ale nepodarilo sa mi to. Napokon šiel okolo Konfucius a povedal: „Syn môj, keby si bol lepšie načúval môjmu učeniu, nebol by si teraz v tejto hlbokej jame.“

„To viem“, zvolal som, „ale to mi teraz nepomôže. Pomôž mi, potom sa budem držať tvojho učenia.“

Ale Konfucius išiel bezstarostne ďalej svojou cestou a zanechal ma tam ďalej bez nádeje.

A tu nazrel do jamy niekto iný. Bol to Budha. Prekrížil si ruky a povedal: „Syn môj, len ak si prekrížiš ruky, zatvoríš oči a dosiahneš stav úplného pokoja a pokory, prídeš raz do nirvány tak ako ja. Musíš sa len za všetkých okolností správať ľahostajne, iba tak dosiahneš pokoj.“

Nato som počul akýsi hlas: „Syn môj!“ Zodvihol som hlavu a uvidel som tvár Ježiša, tvár plnú lásky a súcitu. Cez jeho pery nevyšlo ani slovíčko výčitky. Hneď zišiel ku mne do jamy. Obetoval vlastný život aby ma zachránil. Objal ma, vyzdvihol z jamy a nohami ma postavil na pevnú zem. Vyzliekol mi ufúľané šaty a obliekol ma do svojich vlastných šiat. Potom utíšil môj hlad a povedal: „Nasleduj ma a ja ochránim tvoje nohy pred pádom.“

A preto, tak zakončil Číňan, nasledujem teraz JEŽIŠA.

(Príbeh z knihy: Gunther W.Frank . Kombucha, nápoj z čajovej huby. s.110)

Slovo pre tých, ktorí ma napadnú, že zhadzujem iné náboženstvá:

Nezhadzujem iné náboženstvá a filozofie a nepopieram, že takmer v každom učení sa nájdu dobré myšlienky. Ale faktom je, že nikto, okrem Ježiša nezomrel za hriechy ľudí. Všetci prišli pre to, aby priniesli zaujímavé učenie, ale iba Ježiš prišiel na to, aby spasil hriešnikov.

A aj dnes ťa Ježiš volá k sebe a je pripravený odpustiť ti všetky tvoje hriechy. Stačí ak ho o to požiadaš. Môžeš sa napríklad modliť týmito slovami:

„Pane Ježišu, potrebujem Ťa. Ďakujem Ti za to, že si zomrel na kríži za moje hriechy. Otváram Ti dvere svojho života a prijímam ťa ako svojho Spasiteľa a Pána. Odpusť mi všetky moje hriechy. Ujmi sa vedenia môjho života a zmeň ma, aby som bol takým, akým ma chceš.“

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560147x
Priemerná čítanosť článkov: 5046x

Autor blogu