Založ si blog

Archív: október, 2024

Ak sa k Iránskemu útoku na Izrael pridá Turecko, biblické proroctvá sa naplnia pred našimi očami.

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž […]

Pokračovanie článku

Čo hovorí ústava SR na výrok Plavákovej?

Keďže nie som právnička, opýtala som sa umelej inteligencie na výrok pani Plavákovej. Na otázku, čo hovorí ústava Slovenskej republiky o práve ešte nenarodených detí, som dostala odpoveď, že Ústava Slovenskej republiky v článku 15 hovorí o práve na život, ktoré sa vzťahuje aj na nenarodené deti. V tomto článku sa píše: Článok 15, odsek 1: „Každý má právo […]

Pokračovanie článku
Irán zaútočil na Izrael, odpálil balistické strely. Na celom území hučali sirény, v Tel Avive zabíjali teroristi

Irán zaútočil na Izrael, odpálil balistické strely. Na celom území hučali sirény, v Tel Avive zabíjali teroristi

01.10.2024 16:05

V izraelskom meste Tel Aviv počas iránskeho raketového úderu spustili streľbu dvaja útočníci. Hlásia mŕtvych.

Huliak sa vzoprel Dankovi a podporí Hlas. Chce aj zmenu názvu klubu SNS. Som šokovaný, cítim zradu, reagoval šéf národniarov

Huliak sa vzoprel Dankovi a podporí Hlas. Chce aj zmenu názvu klubu SNS. Som šokovaný, cítim zradu, reagoval šéf národniarov

01.10.2024 13:28

Šéf národniarov ostro odsúdil Huliakove konanie. Zároveň sa v mene SNS ospravedlnil Lucii Plavákovej za nedávne vulgárne slová na jej adresu.

Politológ: Smer a PS by boli v ideálnom svete najlepšou vládou. Rekonštrukcia príde, konsolidácia voličmi Fica zatrasie

Politológ: Smer a PS by boli v ideálnom svete najlepšou vládou. Rekonštrukcia príde, konsolidácia voličmi Fica zatrasie

01.10.2024 11:30

Akou cestou sa bude uberať slovenská politika? V rozhovore pre Pravdu zhodnotil prvý rok štvrtej Ficovej vlády politológ z Ekonomickej univerzity Radoslav Štefančík.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 118
Celková čítanosť: 587521x
Priemerná čítanosť článkov: 4979x

Autor blogu