Založ si blog

Archív: august, 2024

Médiá si opäť posvietili na kauzu kresťanského spoločenstva Milosť – 2. časť

Redaktorka Startitupu sa cez víkend vybrala na multižánrový festival One way fest, ktoré organizuje kresťanské spoločenstvo Milosť, aby sa sama presvedčila, o čom festival je. Kamarátka na facebook napísala tieto výstižné slová: „Podľa mňa, ak tam ide človek s tým, aby si urobil názor, nebude predpojatý, ale zvedavý, otvorený tomu, čo mu ponúka daná akcia. Ak ide […]

Pokračovanie článku

Médiá si opäť posvietili na kauzu kresťanského spoločenstva Milosť.

Víkendový kresťanský festival One Way fest v Banskej Bystrici bol opäť skvelou príležitosťou pre média vyňuchať ďalšie dôkazy, že ide o sektu. S touto misiou sa tam vybrala aj redaktorka Startitupu. Veď počas dvoch dní nabitých programom sa určite niečo kontroverzné nájde. Mary Bartaloš o LGBTIQ+ komunite V úvode článku autorka hovorí o škandalóznom vyjadrení […]

Pokračovanie článku

Nechcem aby mi Kuffa diktoval, čo môžem s deťmi pozerať, .. .ale

Ale chcem, aby ma informovali, čo idem s deťmi pozerať. Pred mnohými rokmi som svoje deti zobrala do kina na komédiu, ktorá má odporúčanie až od 12 rokov. Keď som kupovala lístky, priznala som, že deti ešte 12 nemajú. Povedali mi, že to je len odporúčanie, ale za svoje dieťa zodpovedá rodič. Nedávno som išla na divadelné predstavenie. Pred začatím predstavenia verejne […]

Pokračovanie článku

Novému vodcovi Hamasu zachránili život izraelskí lekári.

Zoznámte sa s príbehom nového vodcu Hamasu. Tento muž sa dostal do väzenia za vraždu dvoch izraelských vojakov a štyroch Palestínčanov. Pýtate sa prečo zavraždil vlastných ľudí? Prečítajte si príbeh syna zakladateľa Hamasu a dozviete sa viac o brutalite tejto teroristickej organizácie. Písala som o ňom tu. Mučia vlastných ľudí, o ktorých majú (častokrát ničím […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

ONLINE: Permanentné zrážky ustávajú, Dunaj by mal kulminovať v utorok. Česko hlási už tri obete

16.09.2024 06:00

V strednej a východnej Európe doteraz podľa predbežných správ prišlo o život 16 ľudí.

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

FOTO: Dunaj dramaticky rastie. Pozrite si zábery zaplaveného bratislavského nábrežia

16.09.2024 13:30

Výška hladiny Dunaja v Bratislave presiahla 900 centimetrov a stále rýchlo stúpa.

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

ONLINE: Narušovanie vzdušného priestoru NATO je neakceptovateľné, aliancia by mala konať, vyhlásil holandský minister obrany

16.09.2024 06:20

Rusko bude čeliť nedostatku zbraní a zdrojov, zásoby z čias ZSSR sa tenčia, musí sa obzerať po dodávkach zo zahraničia.

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

Vrchol povodní ešte príde, Dunaj do stredy stúpne nad deväť metrov. Vláda avizuje, že preplatí škody za zaplavený majetok

16.09.2024 06:00

Krízový štáb zároveň vyzýva občanov, aby aj napriek zlepšeniu počasia boli opatrní

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 115
Celková čítanosť: 582151x
Priemerná čítanosť článkov: 5062x

Autor blogu