Založ si blog

Hľadáš pravdu? Ježiš je pravda.

Moja spolubývajúca na vysokoškolskom internáte raz čítala knihu o vesmíre, ktorá údajne vychádzala z kvantovej mechaniky. Rozplývala sa nad tým, že škoda, že nešla študovať kvantovú fyziku. Z gymnázia si pamätám, že kvantová fyzika bola plná zložitých vzorcov, tak som si tú knihu prelistovala. Zistila som, že v knihe nebol jediný vzorec, len pseudovedecké filozofické úvahy.

Povedala som jej: „Kamarátka moja, kiež by si išla študovať kvantovú mechaniku. Zistila by si, že to nie je prázdne táranie, ale ťažká matematika a odvodzovanie na päť strán, kým sa dopracuješ k výsledku.“

Pri ďalšom rozhovore mi povedala, že ona nadovšetko miluje a hľadá pravdu. Povedala som jej: „Fajn. Ježiš Kristus povedal: Ja som pravda.

Keď hľadáš pravdu, stálo by za to, prečítať si evanjeliá aby si zistila, či náhodou On nie je tá pravda, ktorú hľadáš.“

Odpovedala mi: „Ale ja na to nemám čas.“

Tak som reagovala: „Ak nemáš dve hodiny času na to, aby si si prečítala nejaké evanjelium, ale desiatky hodín na čítanie  päťsto stranovej knihy filozofických úvah, netáraj, že naozaj hľadáš pravdu.“

Rovnaký rozhovor som mala s bývalým šéfom, keď sa raz rozplýval nad budhizmom a povedal, že to nie je náboženstvo, ale o hľadaní pravdy.

Povedala som mu podobné slová ako pred niekoľkými rokmi svojej spolubývajúcej: „Ježiš nepovedal, že on má pravdu. Ježiš išiel ešte ďalej a povedal: Ja SOM pravda. Človek, ktorý naozaj hľadá pravdu, nemôže takéto radikálne slová odignorovať. Mal by si si s otvorenou mysľou a srdcom prečítať evanjeliá a posúdiť, či Ježiš nie je náhodou tá pravda, o ktorej tvrdíš, že ju hľadáš.“

Odpovedal mi: „Kresťanstvo? Ani náhodou. Mne viac vyhovuje budhizmus.“

Nielen z týchto príbeh je jasné, že veľa ľudí, ktorí majú kopec rečí o tom ako hľadajú pravdu, v skutočnosti hľadajú len filozofiu ktorá im vyhovuje. Ináč by venovali pozornosť slovám muža, ktorý  nielenže povedal:“ Ja som cesta, pravda i život.“, ale to aj dokázal tým, že vstal z mŕtvych.

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560564x
Priemerná čítanosť článkov: 5050x

Autor blogu