Založ si blog

Dáva Boh choroby?

Ako dieťa som veľakrát počula ľudí hovoriť o niekom, kto napríklad ťažko ochorel, tieto slová: „Koho Pán Boh miluje, toho krížom navštevuje.“

A keď zomrel niekto mladý a zanechal po sebe siroty, utešovali sa slovami, že to bola Božia vôľa a Pán Boh si toho človeka povolal k sebe.

Hoci som takúto kacírsku myšlienku nikdy nahlas nevyslovila, sama sebe som si však povedala, že ak je toto prejavom božej lásky, tak ja takým bohom milovaná byť nechcem pretože boh nemôže byť dobrý.

Až raz som si pod vplyvom určitých pozitívnych skúseností s kresťanmi otvorila Bibliu a začala čítať aký Ježiš naozaj je.

Čítala som ako natrafil na chromého človeka. Očakávala som, že by tomu človeku mal povedať: „Synu, Pán Boh ťa miluje a preto ťa navštívil týmto krížom. Pokorne nes svoj kríž a Pán Boh ťa naučí pokore a trpezlivosti a láskavo vychová…“

NIE.

Ježiš mu povedal: „Vezmi si svoje lôžko a choď.“ A chromý bol uzdravený.

Ďalej som čítala ako Ježiš stretol pohrebný zástup, kde žena vdova vynášala pochovať svojho jediného syna. Ježiš jej nepovedal: „Žena neplač, bola to Božia vôľa, pán života a smrti si tvojho syna povolal k sebe.“

NIE.

Píše sa, že Ježišovi prišlo ľúto tej ženy a vzkriesil jej syna z mŕtvych.

A na moje prekvapenie, to čo som čítala vo všetkých evanjeliách bol obraz Ježiša, ktorý otvára oči slepým, očisťuje malomocných, uzdravuje chromých, otvára uši hluchým, vyslobodzuje posadnutých a kriesi mŕtvych.

Ježiš sám o sebe povedal, že prišiel na zem preto, aby činil Božiu vôľu.

A keďže nikdy na nikoho nepoložil ruku so slovami: „Buď malomocný,“ alebo „buď slepý“, ale práve naopak, hovoril: „Buď čistí“ alebo slepým očiam povedal: „otvorte sa“, som presvedčená, že choroby nie sú Božia vôľa, ale týmto spôsobom ničí diabol životy ľudí.

Božia vôľa pre každého človeka je zdravie a dlhý život.

Som rada, že Ježiš je ten istý včera, dnes i naveky a neskončil robiť divy a zázraky pred dvetisíc rokmi, ale aj v dnešnej dobe, Ježiš uzdravuje aj z nevyliečiteľných chorôb a oslobodzuje zo závislostí.

 

Prečo Palestínčania nemôžu mať svoj štát.

01.02.2024

Tiež si myslíte, že keby Izrael dovolil Palestínčanom vlastný štát, nastal by mier? Počuli ste, že to je Izrael, ktorý odmieta koncept dvoch štátov? Ale čo ak vám poviem, že Palestínčania ponuku na vlastný štát dostali, ale odmietli? A vedeli ste, že to Palestínčania odmietajú dvojštátne riešenie? Prv ako vymenujem fakty z histórie, vyjasním pojmy Palestína a [...]

Ak Irán napadne Izrael, biblické proroctvá sa začnú napĺňať pred našimi očami.

30.01.2024

Fenoménom Biblie je to, že obsahuje množstvo jednoznačných proroctiev, z ktorých mnohé sa už presne naplnili. Nič také nie je v Koráne, či iných náboženských knihách. Veľa biblických proroctiev sa vzťahuje na štát Izrael a židovský národ. Keď Hamas napadol Izrael, v napätí som očakávala, či sa do vojny nezapojí Irán a ďalšie krajiny. Všetci kresťania totiž [...]

Pamiatka obetí holokaustu odhalila pravú tvár Slovenských politikov.

29.01.2024

27. Januára červená armáda oslobodila koncentračný tábor Osvienčim a preto si v tento deň pripomíname obete holokaustu. Niektorí slovenskí politici využili túto pamiatku na to, aby odsúdili Izrael za to, že sa rozhodli, že nedopustia, aby sa holokaust zopakoval a bojujú o svoje prežitie. Hamas je náboženské hnutie, ktoré má vo svojich stanovách, že ich cieľom je [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Mária Tvrdoňová

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona. Na základe historických dôkazov som prišla k záveru, že fakty, ktoré svedčia v prospech tvrdenia že Ježiš vstal z mŕtvych sú veľmi presvedčivé. Vo svojom blogu chcem písať o dôveryhodnosti Biblie z pohľadu historičky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 111
Celková čítanosť: 560212x
Priemerná čítanosť článkov: 5047x

Autor blogu