Kandidátka Progresívneho Slovenska ma hlboko pobúrila.

20. decembra 2019, Mária Tvrdoňová, Nezaradené

Keď som sa pozrela na zoznam kandidátov do parlamentu tej najpokrokovejšie strany, ktorá vyznáva Svätú trojicu progresivizmu (diverzita, inklúzia, rovnosť) ostala som rozčarovaná.
Medzi 150 kandidátmi je iba 52 žien. Kde je rodová rovnosť? Ba dokonca aj na prvé miesto dali muža. Nebolo už v histórii dosť utláčajúceho patriarchátu?
A čo inklúzia zvyšných 52 pohlaví?
A kde je rasová diverzita? Okrem Irenky sú tam len samí bieli. Ako k tomu prídu Černosi, či Aziati? Skutočne som netušila, že budete takí rasisti.
A čo konfesionálna diverzita? Nevidela som tam žiadnu ženu v hidžábe. Netrpíte náhodou skrytou islamofóbiou?
Všetko sú tam len zdraví jedinci? Prečo zabúdate na postihnutých ľudí a nedáte aj im priestor?
Prečo tam máte len 11 ekológov a evironmetalistov? Vari neviete, že zastavenie globálneho otepľovania je najväčšou výzvou, lebo v opačnom prípade všetko ľudstvo do 12 rokov zahynie? Mám ale otázku, ako chcete dosiahnuť uhlíkovú neutralitu, keďže výroba drog sa bez uhlíkovej stopy nezaobíde. Ale som si istá úprimnosťou vašej snahy zastaviť otepľovanie, keďže koke sa moc nedarí pri vysokých teplotách.
Aj tých kontrolórov toho, či sa ľudia správne vyjadrujú a netreba na nich podávať trestné oznámenia, máte primálo. Veď pán Sibyla to nemôže všetko stihnúť. Viete koľko rasistických či sexistických vtipov ľudia dennodenne hovoria? Blíži sa zima a opäť tu začne spoločnosť demoralizovať hŕba popieračov globálneho otepľovania. Ak tomu neurobíte rázny koniec, budú sa tu rozmáhať dezinformátori.
Každopádne, odflákli ste to a v týchto voľbách odo mňa hlas nedostanete.